Saltar al contingut Saltar a la navegació Saltar a la cerca

Portal toolbar

Promoció turística

El Patronat de Turisme de Salou intensifica les accions promocionals abans de l’inici de la temporada alta

dimecres 06 juny 2018

En el darrer mes i mig ha col·laborat en l’organització de fins a 4 accions de promoció en destinació, ha assistit a dues fires i ha organitzat fins a 12 fam i press trips amb prop de 450 persones

El Patronat de Turisme de Salou ha estat intensificant la seva política de promoció en el darrer mes i mig; fent un esforç per captar nous clients i recordar als que ja coneixen la destinació que som un municipi de primer ordre per a passar unes bones vacances amb la família o venir amb parella, a practicar esport o a gaudir dels parcs temàtics, entre un llarg etcètera.

Així, en aquest període estratègic i clau de promoció de cara a la nova temporada i fins aquesta setmana han bolcat els seus esforços en la promoció en la destinació mateixa com ara  el recolzament institucional i mediàtic al congrés Mundiavocat –la copa del món de futbol d’advocats- (del 4 a 13 de maig) amb la presència de més de 3.000 advocats futbolistes; també al Salou Yoga Festival; el triatló Challenge Salou o el Barcelona Football Festival. “Creiem que la promoció turística es pot fer de diverses maneres; des de l’origen, buscant esdeveniments que portin molta gent i coneguin de primera mà el nostre municipi o també sortint a buscar nous mercats amb accions que atreguin l’atenció del públic visitant”, explicava el regidor de Turisme Benet Presas.

Prop de 450 agents de viatge a Salou

Precisament, en el darrer mes i mig el Patronat ha intensificat la seva agenda de contactes per mostrar els atractius de Salou a periodistes, bloggers, influencers i agents de viatge i ha acollit a més de 446 professionals turístics repartits en 12 fam i press trips arribats de Tallin (Estònia); de diferents ciutats d’Ucraïna; 50 agents de viatge de Budapest; un grup de periodistes de les televisions de la zona de Samara i Ekaterinburg. També d’una revista de Moscou; 23 agents de San Petersburg; una acció de promoció realitzada per la FEHT amb la participació de 190 agents de viatge de tota Espanya sota el nom de ‘Costa Daurada Life’; a més de 21 agents de Kiev; o una recepció a 80 agents en total de les ciutats de Ekaterinburg, Samara, Nizhni Novgorod i Krasnodar. A més, també s’ha acompanyat a 17 bloggers i influencers creueristes de tota Itàlia en un press Trip Costa Croiciere; un Fam trip TUI Rússia amb 21 agents de diferents ciutats de Rússia; o, finalment un  Fam trip Uzbekistan amb 13 agents de Tashkent, la capital de Uzbekistan. 

Pel que fa a les fires, Salou ha estat també present al ‘Mercat d’escapades’ de Barcelona on s’ha participat  de la mà de Costa Daurada, en format còrner  i també a la fira Bebés i mamás del recinte firal de Montjuïc de Barcelona. Pel regidor Presas, “és un punt de referència per a les famílies que ens especialitzem en crear serveis i productes destinats a cobrir les necessitats dels pares i els seus fills durant les vacances”, apuntava. Per nosaltres és important estar en aquesta fira que compta amb més de 76.500 visitants, 260 expositors i ja ha celebrat 41 edicions. En aquesta promoció, Salou ha participat dins l’estand de l'Agència Catalana de Turisme, i al mostrador de Costa Daurada amb la resta de municipis certificats en Turisme Familiar: Cambrils, Vila-seca-La Pineda, Calafell i El Vendrell.

Document Actions