Saltar al contingut Saltar a la navegació Saltar a la cerca

Portal toolbar

Notícies

La capital de la Costa Daurada es promociona a quatre capitals russes de la mà de Tez Tour

Es visiten les ciutats de Rostov del Don, Samara, Kazan i San Petersburg

dimecres 29 febrer 2012

Salou es promociona en un ‘road show’ per Rússia amb accions a Rostov del Don, Samara, Kazan i San Petersburg conjuntament amb el touroperador Tez Tour i amb el Patronat de Turisme de la Diputació de  Tarragona; i els Patronat de Turisme de Cambrils i Vila-Seca-La Pineda Platja. En aquest ‘road show’, com explicava el regidor Benet Presas es pretenen unir esforços  per promocionar el territori, els municipis i sobretot de la mà dels empresaris locals per tal de mostrar els encants de la zona de la Costa Daurada en aquest mercat tant potent com és el rus. “Des de Salou hem volgut participar d’una forma molt activa ja que és prioritari generar més i millors fluxos amb aquest mercat i sobretot elevar el grau de coneixement de Salou”, apuntava el regidor Benet Presas. I és que l’acció promocional es focalitza a unes zones industrials molt potents del país; que a més, compten totes elles amb vols directes setmanals cap a Barcelona.

Amb la presència en aquest esdeveniment Salou aposta per una clara interacció entre empresaris; el TTOO Tez Tour, a més dels diversos hotels participants –que representen el 70% dels llits de Salou- i juntament amb PortAventura i altres organismes oficials com la Diputació i els ajuntaments. “Unir sinergies és important tant amb el sector públic com amb el privat. Cal donar tot el suport als empresaris de la zona en aquestes accions de promoció que organitza un dels touroperadors russos més importants en aquestes quatre ciutats que abarquen una àrea metropolitana de 4 milions d’habitants i on, la nostra acció, és  una de les primeres ja que els nostres competidors encara no han treballat la zona”, insistia.

L’acció, de fet, pretén transmetre entre el públic professional un millor coneixement de la zona en origen per tal d’incrementar les vendes i aprofundir en els canals de comercialització.

Cal apuntar que l’any 2011 el turista rus s’ha situat  en el tercer lloc per volum d’arribada de visitants estrangers; el que per Salou, traduït en xifres, elevaria fins al 52% la quota de mercat de turistes foranis sent el primer el Regne Unit  amb un 33%; el segon França amb un 24% i, el tercer, Rússia amb un 17% però amb una clara tendència a l’alça prevista per a enguany.

Cal recordar que no és la primera vegada que Salou dóna suport a una acció d’aquestes característiques ja que al 2007 conjuntament amb Tez Tour es va emprendre un viatge promocional per les ciutats de Riga, Vilnius i Kaunas; mentre que a l’any 2010  es va dur a terme una promoció i una presentació de Salou al mercat ucraïnès, concretament a Kiev; i al 2011 es va repetir l’acció a les ciutats del Bàltic.

Document Actions