Saltar al contingut Saltar a la navegació Saltar a la cerca

Portal toolbar

Promoció turística

Salou tanca l’any 2017 amb bones xifres

divendres 26 gener 2018

Les pernoctacions s’han incrementat en un 6% respecte l’any 2016, amb la consolidació dels vuit milions

Es mantenen els nivells de satisfacció de producte, seguretat i clima i augmenta l’interès pels productes Familiar,  Actiu i Gastronòmic

Les xarxes socials també han experimentat un creixement d’usuaris i publicacions, sent Instagram la més popular 


La Capital de la Costa Daurada ha tancat l’any 2017 amb un conjunt de dades que mantenen, i en alguns casos incrementen, els nivells de satisfacció, mercats, allotjament i productes turístics. El nivell d’ocupació ha estat lleugerament superior respecte l’any passat. A més, les pernoctacions han aconseguit un increment del 6% respecte el 2016, suposant la consolidació de 8 milions de pernoctacions i 2 milions de visitants. Cal destacar també el increment molt considerable, ja que es multipliquen per deu, del lloguer d’apartaments turístics per part dels turistes del Regne Unit a través de plataformes d’economia col·laborativa, un fenomen conegut com a p2p.

Pel que fa a la informació que el Patronat de Turisme extreu de les mencions sobre la destinació a través de la plataforma digital que gestiona, cal destacar que s’ha produït un increment del 10% en el volum de mencions rellevants des de l’any passat, arribant a la xifra de 82.630, a la vegada que es mantenen els nivells de satisfacció de producte, seguretat i clima amb unes dades similars a l’any anterior. També ha augmentat el nivell de satisfacció tant de la planta hotelera com no hotelera de 3*. A més, ha crescut l’interès pels productes Familiar, Actiu i Gastronòmic, mentre que ha baixat el d’oci nocturn, i Port Aventura ha aconseguit seguir liderant de manera estable la seva primera posició en quant a número de mencions, encara que també cal destacar l’increment de l’interès per Ferrariland.

Durant aquest 2017, el portal visitsalou.eu ha patit una profunda renovació, un fet que, sumat a la progressió de tot l’any, ha aconseguit superar les dades de 2016. Així, la pàgina web del Patronat de Turisme ha registrat un increment del 2,53% de les visites. Pel que fa a la ubicació física dels visitants, cal destacar la pujada de la gran majoria de mercats estrangers, com és el cas de França, Gran Bretanya o Bèlgica. Per altra banda, el blog de VisitSalou també ha experimentat un creixement amb un 85’5% d’usuaris nous i un 60% d’usuaris entre 18 i 34 anys.

En quant a les xarxes socials, la pàgina de Facebook ha arribat als 11.744 seguidors (amb un increment de 4.384 seguidors), aconseguint també un creixement exponencial de la interacció dels seguidors de Facebook. A més, a Twitter s’ha arribat als 2.270 seguidors actuals i el seu abast s’ha incrementat fins un total de 1.135.498 usuaris, una forta pujada comparada amb els 889.000 usuaris de l’any passat. Cal destacar també les xifres de Instagram, la qual ha aconseguit mantenir-se com una de les xarxes més populars. Les més de 350 publicacions realitzades durant el 2017 han permès arribar als 5.823 seguidors (més de 1.700 usuaris nous), i a una mitjana de 410 “m’agrada”, amb un increment d’un 80% vers l’any 2016.

Galeria d'imatges

petita_patronat.jpg
Oficina_Xalet.jpg

Document Actions