Saltar al contingut Saltar a la navegació Saltar a la cerca

Portal toolbar

Promoció turística

Salou assisteix a la World Travel Market de Londres i recull bones sensacions del mercat britànic, per a l’any vinent

dimarts 05 novembre 2019

L’alcalde de Salou i president del Patronat Municipal de Turisme, Pere Granados, s’ha entrevistat avui amb la consellera d’Empresa i Coneixement, Maria Àngels Chacón, i amb la ministra de Turisme, Reyes Maroto

El batlle també ha assistit a una assemblea extraordinària amb l’Aliança de Municipis Turístics (AMT)

En el decurs de la fira s’han mantigut altres reunions de treball amb diversos touroperadors i diferents agents turístics

Salou és present des d’ahir dilluns i fins demà dimecres, dia 7 de novembre, a la World Travel Market WTM 2019, que enguany arriba a la seva 40a edició. Es tracta d’un dels principals encontres professionals del sector turístic d’Europa, un dels tres esdeveniments més importants pel sector turístic, junt a Fitur i a la ITB de Berlín.

El mercat britànic, es el principal mercat emissor a nivell internacional pel municipi i un dels més importants del món.

L’alcalde de Salou i president del Patronat Municipal de Turisme, Pere Granados, s’ha entrevistat avui amb la consellera d’Empresa i Coneixement, Maria Àngels Chacón, i amb la ministra de Turisme, Reyes Maroto.

El mandatari salouenc també s’ha reunit amb la directora de vendes de Travel Extra News, Maureen Ledwith, un important mitjà de comunicació dedicat a la indústria de viatges a Irlanda. A la tarda, Pere Granados assistirà a una trobada amb una representant de Airports & Tourism Organisation Senior Executive Jet2.com & Jet2holidays.

Segons ha manifestat l’alcalde Granados, “turísticament, hi ha bones sensacions de cara a la temporada vinent”. El batlle ha dit que “el mercat britànic té molts anys de tradició a casa nostra”. També ha destacat que “pel públic anglès i irlandès som una destinació amb una excel·lent relació qualitat-preu; una climatologia molt favorable; ben comunicat i amb excel·lents platges; un atractiu entorn natural i recursos complementaris, com la cultura i la gastronomia que fan que any rere any la fidelització d’aquest mercat esdevingui important per a nosaltres”.

Cal dir que el públic britànic no considera el fet de fer vacances com un luxe, sinó com una necessitat, per la qual cosa viatja independentment de la seva situació econòmica. La majoria de viatges es concentren entre abril i setembre, però s’observa un augment progressiu durant la resta de l’any.

Pel que fa a l’accessibilitat, cal dir que el Regne Unit es manté, un any més, com una de les destinacions amb més vols dels aeroports catalans. Segueix sent la nacionalitat predominant a l’aeroport de Reus. Es mantenen, les rutes amb Londres i s’augmenta la connexió amb Manchester, Nottingham i Leeds. L’aeròdrom tarragoní espera rebre en els propers mesos més turistes que l’any anterior, gràcies a l’expectativa del mercat britànic.

L’aeroport de Reus incrementarà  el nombre de places disponibles cap al Regne Unit amb gairebé 26.000 nous seients, un 10,8% més que en el període hivernal de 2018.

Galeria d'imatges

FOTO WTM 2.jpg

Document Actions