Saltar al contingut Saltar a la navegació Saltar a la cerca

Portal toolbar

Promoció turística

Salou, Cambrils, Reus i PortAventura World es promocionen conjuntament

dimecres 06 febrer 2019

La primera acció es durà a terme els dies 8, 9 i 10 de febrer a Andorra

Els Patronats de Turisme de Cambrils, de Salou i de Reus, juntament amb PortAventura World han sumat esforços per fer promoció turística amb diverses accions adreçades al públic final, amb la finalitat de fidelitzar i atreure nous visitants per Setmana Santa i durant l’estiu.

La idea d'aquestes accions és mostrar de manera atractiva la gran oferta de platges de qualitat, de gastronomia, cultura, patrimoni i del resort temàtic, en un radi de pocs quilòmetres de distància i adreçada, principalment, al públic familiar.

Les localitzacions d’aquestes accions de promoció han estat triades en relació als principals mercats emissors estatals i francès, d'on ja provenen bona part dels visitants del territori i amb un clar potencial d'atraure'n de nous.

- ANDORRA. La primera acció prevista serà els dies 8, 9 i 10 de febrer a Andorra, a VallNord (estació de Pal) i al Centre Comercial Illa Carlemany. L’acció es desenvoluparà els dies 8 i 9 de febrer, de 18 a 21 h, al Centre Comercial Illa Carlemany amb un espectacle de SésamoAventura i degustació de Vermut de Reus i els dies 9 i 10 de febrer a les pistes d’esquí de Pal a VallNord, amb degustació de vermut de Reus de 12 a 15 h.

Aquesta acció està adreçada al públic francès, rus, andorrà, estatal i català.

El regidor de Turisme de l’Ajuntament de Salou, Benet Presas, ha destacat que “enguany, dins el marc de col·laboració de l’aliança, s’ha volgut emfatitzar els municipis de Reus, Cambrils, Salou i PortAventura World amb accions de carrer en mercats estratègics sobretot en el corredor de l’Ebre, on es troben els nostres principals mercats nacionals” i ha afegit que “també s’ha volgut aprofitar a Andorra la convergència d’alguns mercats internacionals que també són nostres, per mirar de fer accions de carrer que generin un impacte cap a les nostres destinacions”.

Les següents accions promocionals previstes són les següents:

- SALÓ MUNDIAL DE TURISME a París, del 14 al 17 de març, la fira del turisme per excel·lència a França.

- SEVATUR, la fira de les vacances, del 29 al 31 de març a Irun. Es tracta d'una fira on es pot trobar l’oferta més complerta i d’experiències que obre nous espais a nous tipus de turisme i complementa al turisme tradicional amb propostes gastronòmiques. És una fira adreçada a públic professional i a públic general.

- FIRA INTERNACIONAL DE TURISME, és una trobada de professionals i públic final al voltant del turisme els dies 5, 6 i 7 d’abril a un entorn estratègic al cor de La Rioja, Logroño.

- ARATUR, saló aragonès del turisme, del 3 al 5 de maig a Saragossa. Durant els tres dies hi haurà degustació de productes de gastronomia, destinacions turístiques nacionals i internacionals, activitats, tot el necessari per planejar les vacances familiars.

Per a totes aquestes accions promocionals s’ha editat una imatge conjunta, s’ha editat un fulletó conjunt amb informació de tots els municipis i PortAventura World i material de marxandatge per repartir a cada promoció.

Document Actions