Saltar al contingut Saltar a la navegació Saltar a la cerca

Portal toolbar

Notícies

L’Ajuntament de Salou obre un nou termini per expedir el DNI, aquest proper mes de maig, a les dependències municipals

dimecres 19 abril 2023

Les persones interessades en tramitar el document per primer cop o renovar-lo podran fer les gestions a través de la Policia Nacional, desplaçada al municipi, en dues dates concretes al mes de maig

És condició indispensable demanar cita prèvia, bé online, a través de la Seu Electrònica, o per telèfon, al 977 30 92 92

 

Els veïns i veïnes de Salou que vulguin tramitar per primer cop o renovar el seu Document Nacional d’Identitat (DNI) podran fer-ho, a través de la Policia Nacional, desplaçada al municipi, en dos dies al mes de maig, a les dependències de l’Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) de l'Ajuntament, sense necessitat de desplaçar-se fora.

És condició indispensable, tanmateix, demanar cita prèvia, és a dir, ja sigui de forma online, a través de la Seu Electrònica, en aquest enllaç (FES CLIC AQUÍ); o bé, per telèfon, al 977 30 92 92.

El dia de la cita, les persones hauran d’anar, personalment, a l’Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) de l’Ajuntament de Salou. La tarifa que caldrà abonar serà de 12 euros, a excepció de les que tinguin un canvi de domicili i el seu DNI no hagi caducat. Els menors hauran d’anar acompanyats del pare, mare o tutor. La fotografia haurà de ser recent, amb el front visible i sense elements al cap.

Galeria d'imatges

oac.jfif

Document Actions