Saltar al contingut Saltar a la navegació Saltar a la cerca

Portal toolbar

Notícies

L’oficina municipal d’Informació a consumidor ha atès quasi 500 consultes el 2014

dilluns 02 març 2015

Les telecomunicacions amb un 53,5% dels expedients es troben al capdavant de les reclamacions

 

L’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC) de Salou va atendre 494 consultes presencials el passat 2014, que van derivar en una tramitació de 237 expedients, dels quals 8 han estat de queixes (serveixen per deixar constància d’uns fets que malgrat no ser una infracció administrativa desitgen que l’Administració les conegui i les faci arribar a l’empresa amb l’ànim de millorar la qualitat del seu servei); a més també s’han donat fins a 221  reclamacions (que busquen per part del consumidor la reparació d’un dany o el rescabalament de les quantitats i/o l’anul·lació d’un deute); i també s’han efectuat 8 denúncies (per posar en coneixement de l’Administració d’uns fets que poden ser constitutius d’infracció administrativa).

Segons la memòria realitzada per l’OMIC, al capdavant de les matèries objecte de reclamació trobem el sector de les telecomunicacions amb un 53,5% dels expedients tramitats. També tenen un alt índex de queixes el sector dels subministraments (llum, aigua,gas...) però amb molta distància o les relacionades amb les grans superfícies, entre d’altres.

L’OMIC de Salou és, en aquests moments, la única oficina municipal que hi ha al camp de Tarragona en funcionament, per tant, un servei que l’Ajuntament de Salou manté per tal que el ciutadà de Salou pugui estar atès gratuïtament en matèria de consum.

L’oficina de la OMIC va obrir les seves portes l’any 1992 i actualment es troba situada a la primera planta de l’Ajuntament i està a disposició de tots els ciutadans que viuen a Salou. L’OMIC atèn dos dies a la setmana amb cita prèvia per tal de no fer esperar als consumidors, trucant al 977 309218.

Galeria d'imatges

foto_web.jpg
P1120811.JPG

Document Actions