Saltar al contingut Saltar a la navegació Saltar a la cerca

Portal toolbar

Notícies

L’Oficina d’Atenció al Ciutadà obre nova data per a l’expedició del DNI a l’Ajuntament de Salou

divendres 26 octubre 2018

Ja es pot demanar cita presencialment a l’OAC  o bé online a traves de l’oficina virtual

Els veïns de Salou  que desitgin renovar o tramitar per primera vegada el seu Document Nacional d’Identitat (DNI) poden fer-ho a les dependències de l’Ajuntament, sense necessitat de desplaçar-se fora del municipi. A tal efecte, ja s’ha obert una nova data: el 6 de novembre.

Per beneficiar-se d’aquest servei, prèviament és necessari demanar dia i  hora, i es pot fer online a través de l’Oficina Virtual a través dels serveis de cita prèvia (http://www.ov.salou.cat/SIAC/ProcedimientoTabs.aspx?tab=1&idProc=153&idnct=796&x=trC8ED7K2j7qbAmXZZxm/w) o bé acudint presencialment a l’OAC – a la planta baixa de l’Ajuntament- a on a més de donar-li dia i hora l’informaran de la documentació que han d’aportar.

Document Actions