Saltar al contingut Saltar a la navegació Saltar a la cerca

Portal toolbar

Notícies

Salou reclama tenir més presència a les fires i accions de promoció turística, amb la marca Costa Daurada

dimarts 14 febrer 2023

Pere Granados desestima signar el ‘Conveni Córner’, a l’espera de formalitzar un conveni bilateral amb el Patronat de Turisme Costa Daurada que permeti que Salou tingui una presència molt més destacada a les fires més importants d’Europa i Espanya

L’alcalde de Salou defensa que el Patronat de Turisme, dins del ‘Conveni Córner’, faciliti la promoció, totalment gratuïta, als municipis que tinguin un producte turístic que vulguin donar a conèixer

Salou té i tindrà presència a les fires turístiques més importants, amb Turespaña i altres institucions

 

Pere Granados ha argumentat, avui, els motius pels quals Salou no ha signat el ‘Conveni Córner’ Costa Daurada, un acord que té com a finalitat la promoció conjunta i coordinada de la destinació en fires i promocions nacionals, estatals i internacionals.

Cal tenir en compte que Salou és el municipi turístic de costa més important de Catalunya i ha representat, enguany, el 58% de totes les places ofertades a Costa Daurada.

L’alcalde de Salou ha desestimat signar dit conveni (que comporta el pagament de 6.000 € pel fet de formar part d’una llista de 10 municipis, i una empresa privada, com ha estat en el cas de FITUR ) a l’espera de formalitzar, amb el Patronat de Turisme Costa Daurada, un conveni bilateral que permeti, per una banda, que Salou tingui una presència més destacada a les fires de promoció més importants d’Europa i d’Espanya.

L’altre punt que ha defensat Granados és el fet que qualsevol municipi turístic de la província de Tarragona, tant de costa com d’interior, que vulgui promoure la seva oferta turística pugui formar part del ‘Conveni Córner’, de forma totalment gratuïta.

L’alcalde ha estat crític amb el Patronat de Costa Daurada en relació a la marca Salou, que a la darrera edició de FITUR no tenia cap visibilitat dins de l’estand de Catalunya, essent una marca “potent” com ho és Barcelona, per exemple, que sí que va tenir una presència molt important. Per contra, ha posat en valor el suport de Turespaña i altres institucions, les quals donen impuls a la marca Salou.

Les negociacions amb el Patronat de Turisme Costa Daurada i el municipi de Salou van iniciar-se la setmana passada i van tractar sobre les fires turístiques més importants i la promoció conjunta d’ambdues marques en mercats rellevants, amb l’objectiu d’assolir la desestacionalització de la temporada turística i reforçar la presència de turistes i visitants, des de Setmana Santa fins a finals de juny.

“Estem a l’espera que el Patronat ens faci arribar una proposta d’acord bilateral per signar el Conveni Córner”, ha conclòs Granados.

Galeria d'imatges

00.JPG
01.jpeg
02.jpeg
03.jpeg
04.jpeg

Document Actions