Salou reforça la marca de destinació en turisme familiar amb activitats infantils d’estiu
dijous 05 juliol 2012
El Patronat de Turisme de Salou ha programat un conjunt d’activitats adreçades als més petits amb l’objectiu de reforçar la marca de destinació en turisme familiar durant els mesos de juliol i agost. Les activitats es podran consultar en un tríptic específic que s’ha realitzat en català, castellà, angles i, per primer cop, en rus per tal de donar promoció a les actuacions programades pels mesos d’estiu, temporada de màxima ocupació. Els tríptics es repartiran als allotjaments de Salou, restaurants adherits a la marca DTF i a les oficines d’informació per fer-ne bona difusió.
Es tracta de un programa específicament pensat per famílies amb infants que enguany s’ha incrementat tant en el número com en diversitat incloent pallassos, tallers de circ, musica, jocs gegants i titelles, entre d’altres activitats. Per primer cop, s’edita també en rus donat l’increment de visitants d’aquesta destinació que s’ajusten al perfil de famílies amb nens.
En els tríptics s’explica la repercussió de la marca turisme familiar així com els serveis existents al municipi que disposen d’aquesta certificació com per exemple el Mini-club que hi ha a la Platja de Llevant, els restaurants que han apostat per la especialització en turisme per famílies i empreses que ofereixen activitats d’oci complementari. El programa d’activitats infantils va començar ahir amb l’espectacle musical “ Canta con Woody “ realitzat per PortAventura . Aquest espectacle musical dirigit a tots els públics, es repetirà cada dimecres a les 19.30h durant els mesos de Juliol i agost
La capital de la Costa Daurada es manté en una molt bona posició dins el sector del turisme familiar segons s’extreu d’un informe encarregat pel Patronat de Turisme a la Fundació d’Estudis Turístics de la Costa Daurada a través de l’Observatori posa de manifest que el perfil predominant entre els turistes enquestats l’any 2011 ha estat el de famílies. Així, el gruix de visitants té una marcada orientació familiar sent les famílies el 69,9% del total de visitants incrementant-se aquest grup lleument respecte l’any passat que va ser d’un 69,6%.