Saltar al contingut Saltar a la navegació Saltar a la cerca

Portal toolbar

Notícies

Salou rep un premi turístic mundial per la seva aposta pel mercat rus

dimecres 26 març 2008

Salou, com a destinació turística, ha rebut el premi al millor col·laborador del món per part de l'operador rus TEZ TOUR. Aquest operador va començar a treballar en aquesta destinació fa pocs anys i en aquests moments aporta al voltant de 15.000 visitants al municipi durant la temporada turística (de maig a octubre, aproximadament).

Amb aquest premi, TEZ TOUR ha volgut reconèixer la mutua col·laboració en temes de promoció i suport per poder posicionar la destinació salouenca dins el seu programa de vacances.

El regidor de Turisme, Marc Montagut, va recollir aquest guardó, juntament amb el regidor Pedro Lavilla, a Moscú, en el marc de la fira turística més important del mercat rus, MITT, que va celebrar-se la setmana passada.

Fins aquesta trobada professional que va tenir lloc entre el 19 i el 22 de març va desplaçar-se, precisament, el Patronat de Turisme de Salou. Durant aquests dies, va desenvolupar una intensa tasca promocional, mantenint diferents reunions amb touroperadors i responsables de promoció de Catalunya en aquest mercat; i va poder també intercanviar opinions amb diferents professionals de la població que també van assistir a la fira per avaluar el comportament d'aquest mercat amb vista a la propera temporada.

'Els contactes que hem mantingut a Moscú ens fan preveure un creixement del mercat rus per aquesta temporada que ara comença', ha comentat Montagut, en arribar a Salou, tot manifestant la seva satisfacció per un premi que 'avala l'aposta de la ciutat per aquest mercat', segona ha afegit.

A hores d'ara per a Salou, el mercat rus representa al voltant del 4% dels visitants internacionals, que solen ser un milió. El turista rus esdevé bàsicament un client familiar que busca la tranquil·litat d'una destinació com la Costa Daurada i que gaudeix del sol i la platja. És un visitant, a més, que efectua una important despesa en compres i oci.

L'espai promocional de què va disposar Salou a Moscú es trobava englobat dins la marca Catalunya i Costa Daurada amb un format Corner, espai atès per personal del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona. La fira russa va comptar amb la presència del Director General de Turisme, Joan Carles Vilalta, acompanyat pel responsable de l'oficina de promoció turística dels països de l'Est, Josep Maria Perramon.

Document Actions