Saltar al contingut Saltar a la navegació Saltar a la cerca

Portal toolbar

Notícies

Salou s’adhereix de nou a la campanya pel civisme nocturn de FECARSAM

Aquest cap de setmana s’inicia la 3ª edició sota el nom de “Maximum Fun, Minimum Disturbance!” amb l’objectiu de conscienciar sobre la diversió responsable als locals d’oci nocturn

dijous 16 agost 2012

L’Ajuntament de Salou i el Patronat de Turisme de Salou s’adhereix a la campanya de la FECASARM, des de la seva associació membre, l’Associació de Bars, Restaurants i Oci de Salou (ABROS), que aquest cap de setmana iniciarà la 3ª edició de la Campanya de Civisme i Conscienciació que porta per nom “Maximum Fun, Minimum Disturbance!” (Màxima diversió, Mínima molèstia!). La campanya amb el suport de i amb el patrocini de l’empresa cervesera HEINEKEN (sota el seu lema conegut mundialment “Enjoy responsibly”).

Aquesta campanya ja es va executar durant la celebració del SALOUFEST i de la Setmana Santa d’enguany amb excel•lents resultats.  Per aquest motiu, la realització de la campanya s’ha estès a aquest cap de setmana d’estiu, amb l'objectiu de promoure una diversió responsable entre els usuaris dels locals d’oci nocturn de la capital de la Costa Daurada aquesta temporada.

La campanya, de caràcter informatiu i preventiu i sota el mateix lema “Maximum Fun, Minimum Disturbance!” (Màxima diversió, Mínima molèstia!”), persegueix combatre el soroll a la via pública i les conductes incíviques en general durant la franja horària nocturna, incidint especialment en dissuadir del consum d’alcohol a la via pública fora de les zones autoritzades i en la lluita contra el soroll derivat de la llei antitabac. Les imatges de la campanya quatre sublemes – en català, castellà i anglès - : Viu la festa amb respecte (Party with Respect), Balla amb control (Dance with Control), Beu amb responsabilitat (Drink with Responsibility) i Si surts fora a Fumar fes-ho amb  respecte (If you go out to smoke do it with respect).  Aquestes imatges seran les que novament en format pòster diversos promotors cívics de la campanya, degudament equipats amb la indumentària de la mateixa, penjaran als accessos i interior dels locals de restauració i d’oci nocturn de Salou.

El regidor de Turisme, Benet Presas, ha explicat que “treballar la responsabilitat i el respecte en l’oci nocturn és una feina de llarga durada per això tenim intenció d’anar repetint campanyes com aquestes que poc a poc van calant entre els usuaris dels locals de Salou i que en realitat beneficien tant als veïns com a la imatge de Salou”.
Segons les previsions de la FECASARM, la campanya es preveu que recorri durant aquest cap de setmana més de 100 bars, restaurants i locals d'oci nocturn de la capital de la Costa Daurada, i que impacti directa i indirectament sobre més de 50.000 persones, entre turistes, ciutadans en general i usuaris del sector de l’oci nocturn.

Galeria d'imatges

Poster_3_br.jpg
Poster_3_br.jpg

Document Actions