Saltar al contingut Saltar a la navegació Saltar a la cerca

Portal toolbar

Notícies

Santander: objectiu assolit!

Els patronats de turisme de Cambrils, Reus, Salou, Vila-seca/La Pineda Platja, Tarragona i PortAventura es promocionen amb un èxit rotund a Cantàbria

dimarts 18 maig 2010

El cap de setmana una representació de la marca "Tot a un pas", es va desplaçar fins a la capital càntabra per tal de portar a terme una promoció turística directa al públic final, acompanyats en aquest cas per PortAventura i Tarragona.

Per donar inici a la promoció, la delegació formada pels regidors de Turisme i els gerents turístics va ser rebuda per l’Alcalde de Santander, Iñigo de la Serna, i per la Regidora de Turisme, Gemma Igual. La signatura d’un conveni de col·laboració entre l’Alcalde i els representants dels municipis, encapçalats pels Regidors de Turisme, va ser el colofó d’un matí institucional en el que es van tractar temes com la importància singular del turisme càntabra per la Costa Daurada, de les noves connexions de Ryanair que acosten les dues destinacions i dels esforços que Santander està fent per aconseguir turisme durant tot l’any.

Un intercanvi d’impressions amb el Director General de l’Associació Empresarial Hosteleria de Cantabria i els representants de les agències receptives de Santander, van tancar la ronda de contactes fets a Santander amb els representants turístics.

Cambrils, Reus, Vila-seca i Salou han estat presents del 13 al 15 de maig, juntament amb PortAventura i Tarragona, en el centre comercial Bahía de Santander, que El Corte Inglés té a la capital càntabra, un centre que acull diàriament a milers de persones per la seva distribució i oferta específica per a famílies.

Els Patronats han compartit un estand de més 30 m2 en el que s’oferia informació de la zona, hi havia un taller infantil per als més petits, es podia participar en el sorteig de diferents estades en el territori i es podien fer fotografies amb el Woody de PortAventura.

L’acció, que ha seguit el model inicial l’any passat a Sevilla, ha gaudit d’una molt bona acceptació, ha aconseguit l’objectiu d’informar sobre el territori i les noves connexions aèries i ha formalitzat una relació de col·laboració institucional novedosa que obre noves possibilitats de promoció en el futur.

  

Document Actions