Saltar al contingut Saltar a la navegació Saltar a la cerca

Portal toolbar

Notícies

VisitSalou convoca dos concursos a Facebook i a Instagram per celebrar els 4.000 seguidors de la seva pàgina i aconseguir postals nadalenques del municipi

dimecres 25 novembre 2015

Entre els que posin “I love Salou” a la publicació de Facebook se sortejaran dues nits d’hotel amb entrades i mitja pensió a PortAventura Resort; i l’autor de la millor fotografia nadalenca de Salou guanyarà dues entrades més al parc

 

El Patronat Municipal de Turisme de Salou ha convocat dos concursos a través de les xarxes socials. D’una banda, sortejarà, entre els seus seguidors a la pàgina de VisitSalou a Facebook, un paquet de dues nits d’hotel, entrades al parc i mitja pensió a PortAventura Resort. El concurs, en aquest cas, s’ha realitzat per celebrar els primers 4.000 seguidors de VisitSalou a Facebook i agrair-los, d’aquesta manera, la confiança feta. Paral·lelament, també s’ha convocat un concurs a través d’Instagram i per correu electrònic per escollir la millor postal de Nadal del Patronat.

El concurs, convocat avui a través de Facebook, s’allargarà fins al proper diumenge 29 de novembre i hi participaran tots els seguidors de VisitSalou a Facebook que comentin la publicació amb la frase “I Love Salou”. L’esdeveniment és un pas més en la tasca de consolidació de les xarxes socials com a eina de difusió i divulgació de la marca VisitSalou a través del màrqueting online.

En el cas del concurs per escollir la millor postal de Nadal, la tria es farà entre les imatges etiquetades a Instagram amb el hashtag #NadalSalou2015 o bé les fotografies enviades a salouturisme@gmail.com. L’autor/a de la millor imatge, que serà escollida per un jurat, serà obsequiat amb dues entrades per a PortAventura Resort.

El Patronat Municipal de Turisme de Salou fa poc més d’un any que desenvolupa una important tasca de promoció de la capital de la Costa Daurada a través de les xarxes socials per consolidar el posicionament de la pàgina web www.visitsalou.eu, en el marc del programa de difusió de la marca a través del màrqueting online.

Fruit d’aquestes accions, des d’1 de gener i fins a dia d’avui 214.808 usuaris han visitat la pàgina web de la destinació, registrant-se un total de 371.584 sessions.  En l’actualitat, les xarxes socials VisitSalou es troben en la posició número 12 de Klout a la demarcació de Tarragona i en la 48, en el mateix ràquing, entre totes les marques de turisme espanyoles. VisitSalou té perfils a Facebook, amb 4.005 seguidors; a Twitter amb 866 seguidors, a Instagram amb 1.932 seguidors i també a Google+ amb 74 seguidors.

Galeria d'imatges

turisme.jpg
12241310_813965255416616_489033122112204389_n.jpg

Document Actions