Saltar al contingut Saltar a la navegació Saltar a la cerca

Portal toolbar

Notícies

Cinc establiments de Salou reben la distinció de Qualitat Turística de destinacions

El diploma el concedeix la Secretaria de Estado de Turismo y Comercio

divendres 11 febrer 2011

L’alcalde de Salou, Pere Granados, junt amb el regidor de Turisme, Alberto del Hierro, ha lliurat avui uns distintius de qualitat a 5 establiments del municipi en un projecte   que tutela el Patronat de Turisme de Salou a través de la Secretaria de Estado de Turismo y Comercio i es gestiona a través de la Federació Española de Municipios y Provincias (FEMP).  Així, el Comitè per a la Distinció del projecte Sistema de Calidad turística en Destinos (S.I.C.T.E.D.) –celebrada el passat mes de desembre- ha atorgat a cinc establiments de Salou la distinció per la qualitat dels serveis que ofereix. Aquests són l’apart-hotel Dorada Palace;  l’hotel Sol Costa Daurada; el Magnolia Hotel; el comerç Regalart i, finalment, les oficines d’informació turística del Patronat de Turisme situades a la Plaça Europa i al Xalet Torremar. Actualment, a Salou hi ha 23 empreses adherides al projecte SICTED i Salou és la única destinació de la Costa Daurada que compta amb la distinció de qualitat de Turespaña i la FEMP.
L’alcalde, Pere Granados, en la recepció ha felicitat els establiments distingits per “l’esforç a l’hora de dotar de major qualitat a les respectives empreses i, per extensió, dotar de major qualitat la destinació de Salou”, ha dit.
Cal recordar que l’any 2010 es va assistir a la renovació del projecte amb una nova metodologia anomenada: “4 ciclos: 1º ciclo : Estado adherido • 2º ciclo : Estado distinguido • 3º ciclo: Estado seguimiento • 4º ciclo: Estado renovado”, per tot això es va treballar només amb els establiments que ja havien participat amb l’antiga metodologia  i ara es treballarà d’una manera homogènia en la implantació d’aquesta distinció a altres establiments i serveis de la destinació. L’objecte d’aquest projecte és establir, proporcionant les eines necessàries, un control de la gestió de la qualitat del servei que s’ofereix a totes les empreses i activitats econòmiques relacionades directament i indirectament amb el turisme. El projecte té tres grans àrees de treball: l’empresa com a tal, el sector al que pertanyen i el municipi/destinació en general.

Galeria d'imatges

DSCN8689.JPG
DSCN8689.JPG

Document Actions