Saltar al contingut Saltar a la navegació Saltar a la cerca

Portal toolbar

Notícies

Salou aposta per la transparència i amplia els serveis de l’oficina virtual amb un nou espai relacionat amb les sessions plenàries

dimarts 01 març 2016

S’ha habilitat un espai que pretén facilitar el seguiment de l’acció municipal a través de les convocatòries, les actes, i els vídeos dels plenaris

L’Ajuntament de Salou ha donat un pas més endavant amb l’ampliació dels serveis que oferia fins ara l’Oficina Virtual. Dins d’aquest apartat, que pretén facilitar les gestions als ciutadans a través d’un portal online, s’ha creat una pestanya que sota el títol de ple municipal, vol apropar els plenaris que se celebren a la capital de la Costa Daurada més enllà del saló de plens.

Així doncs, en l’apartat http://www.ov.salou.cat/SIAC/info.aspx?info=ple tothom que ho desitgi podrà consultar tant les convocatòries, com les actes, com els vídeos de les retransmissions dels diferents plenaris. A més, en aquest apartat també es podrà escollir entre el tipus de sessió plenària que vulguem consultar, ja sigui ordinari, extraordinari o urgent.

Aquesta nova pestanya s’afegeix al conjunt de serveis i tramitacions que es poden dur a terme a través del portal 365/24. Així, aquest nou servei s’afegeix al que ja fa un any està disponible per a la ciutadania i proveïdors. D’una banda, amb apartats específics agrupats a la Carpeta del Proveïdor, on, previ registre, es poden consultar l’estat de tramitació de les seves factures, obtenir resum anuals (Model 347), i també realitzar el registre telemàtic de les seves factures, complint amb la normativa sobre Facturació electrònica.

De cara als ciutadans, la Carpeta Ciutadana inclou serveis de consulta i tramitació sobre les dades que obren del ciutadà a l’ajuntament. El ciutadà que ho desitgi, podrà accedir a les seves dades censals i obtenir un Volant d’empadronament de forma immediata, sol·licitar Certificats d’Empadronament, que li seran reenviats per correu electrònic, etc.

L’objectiu, segons ha explicat el regidor de Noves Tecnologies, Jesús Barragán,  “és seguir potenciant aquest mitjà que permet apropar molt més els serveis municipals als nostres ciutadans i ciutadanes, i en molts casos estalviar visites rutinàries a l’ajuntament pels tràmits més habituals.” Barragan ha afegit que “a partir d’aquesta setmana, també es podran consultar les convocatòries i les actes de la Junta de Govern Local”.

Galeria d'imatges

oficina_virtual1.jpg

Document Actions