Saltar al contingut Saltar a la navegació Saltar a la cerca

Portal toolbar

Notícies

La Costa Daurada promociona la destinació a diferents ciutats espanyoles

divendres 20 maig 2016

En total s’han dut a terme cinc actes que han aplegat més de 350 agents de viatge nacionals

Salou, Cambrils, Vila-seca-La Pineda, junt amb el Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, promocionen l’oferta turística al País Vasc, Navarra, La Rioja, Aragó i Madrid

 

Representants del sector turístic de la Costa Daurada, conjuntament amb els patronats de turisme de Salou, Cambrils, Vila-seca-La Pineda, i la Diputació de Tarragona, han finalitzat una sèrie de roadshows a diferents ciutats espanyoles destinats a promocionar i informar sobre la Costa Daurada a comunitats com País Basc, Navarra, La Rioja, Aragó i Madrid. Totes aquestes comunitats destaquen perquè són de les que més turistes aporten al territori.

Els roadshows han visitat les ciutats de Bilbao, Pamplona, Logroño, Saragossa i Madrid, i han permès reunir les principals agències de viatge de les ciutats amb els patronats de turisme de la Costa Daurada, així com algunes de les empreses turístiques arrelades al territori. En total, els roadshows han aplegat prop de 350 agents de viatge.

A aquestes xifres, cal sumar l’acció de promoció que els representants de Costa Daurada van dur a terme a Barcelona i Lleida i que van aplegar més de 100 agents de viatge. Pel que fa la promoció internacional, accions similars s’han dut a terme a Suècia i Finlàndia (amb 40 agents de viatges), i a finals de maig es durà a terme al sud de França.

L’any passat la Costa Daurada centre va rebre més de 3 milions de visitants, molts dels quals provenien d’una de les comunitats autònomes visitades. El públic d’aquesta zona de la península presenta característiques similars: molts mostren una alt grau de fidelitat (en alguns casos superior al 97 %), viatgen amb cotxe particular (el que possibilita que puguin fer desplaçament pel territori) i associen la Costa Daurada amb calma, tranquil·litat i viatges en família.

 

Els actes amb les agències es van complementar amb trobades amb la premsa local, en el que els periodistes van poder conèixer millor què ofereix el territori i quines novetats es preveuen per enguany.

Galeria d'imatges

petita.jpg
.jpg
de_grup.jpg

Document Actions