Salou prorroga la contractació de la gestió dels serveis públics de recollida i transport de residus, la neteja viària pública i de les platges a l’empresa Urbaser
dimecres 27 març 2013
La regidoria de Serveis Interns, Contractació i Patrimoni, presidida pel primer tinent d’alcalde, Mario García, continuant amb la seva política de comunicació sobre l’optimització dels recursos i la contenció de la despesa pública dins del consistori; però sempre oferint els millors serveis a la ciutadania informa del següent acord, tractat en comissió informativa, el 19 de març, aprovat per la Junta de Govern i passat per la sessió plenària d’avui:
La prorroga del contracte a l’empresa Urbaser de la gestió dels serveis públics de recollida i transport de residus a les plantes de tractament corresponents, la gestió de la deixalleria municipal i la neteja viària pública i de les platges de Salou. El contracte que finalitzava el 31 de març, en plena Setmana Santa, es prorrogarà fins al 31 de desembre al preu per a tot l’any 2013 de 4.131.645,81 euros, amb l’IVA inclòs. Un preu que estava fixat l’any 2012 en 4.365.871,39 euros amb IVA inclòs. Així doncs, la xifra d’enguany suposarà un estalvi per al 2013 i en relació al 2012, de 234.225,58 euros.
Mario García, primer tinent d’alcalde i regidor de Serveis Interns, Contractació i Patrimoni, ha manifestat:“Es dóna així resposta ràpida a un servei essencial per a la nostra comunitat tant en temporada alta com baixa, perquè hem de gestionar amb seny i responsabilitat els nostres serveis municipals”.