Saltar al contingut Saltar a la navegació Saltar a la cerca

Portal toolbar

Notícies

Salou es promociona als ‘Irish Travel Trade Awards’ de Dublin

El municipi es confirma com el destí preferit de tota Catalunya per part del mercat irlandès i un dels principals de tot l’Estat

dilluns 03 desembre 2012

L’alcalde de Salou, Pere Granados, va assistir aquest cap de setmana als ‘Irish Travel Trade Awards’ de Dublin, esdeveniment on s’atorguen els premis als agents turístics i als professionals més importants pel mercat irlandés.  El municipi de Salou va ser convidat a participar en aquesta gala que va tenir lloc a l’hotel The Burlington i on es van reunir unes 350  persones representant els àmbits més destacats del turisme irlandes e internacional.

Salou també hi va estar present promocionant la seva destinació en un dels esdeveniment més importants a nivell turístic del nord d’Europa. Per la seva part, Turespaña  va ser guardonada amb dos premis ‘Millor Destí’ i ‘Millor Oficina Nacional de Turisme’. Els agents de viatges d’Irlanda van ser els encarregats de votar entre els 25 principals proveïdors turístics més importants pel seu mercat.

L’alcalde de Salou, Pere Granados,  va assistir a aquesta gala representant el muncipi i promocionant el valor de Salou a nivell internacional.   Salou està posicionat com el principal destí a Catalunya del mercat irlandés i un dels principals destins  de tot l’Estat espanyol.   Per Salou, Irlanda és un mercat important donat que és el quart de procedència estrangera després de Rússia, Regne Unit, i França  durant el 2012 segons les dades de l’Observatori de gener a novembre. 

Granados va explicar que “ participar en aquesta gala és molt positiu  donat que és una via per continuar promocionant el valor i la qualitat de la nostra destinació”  i va afegir que “volem treballar en un mercat que tot i que està ja molt fidelitzat, té un alt grau de satisfacció i de confiança, encara podem oferir-li molt més”.

El sector de la turoperació irlandesa ha valorat molt positivament l’especialització de Salou com a destinació de turisme familiar, donat que Irlanda és un mercat amb un perfil familiar molt marcat. L’ocupació del turisme irlandés durant de gener fins a octubre de 2012 ha representat  un total del 3% del visitants estrangers  a Salou ocupant la 4ta posició entre els mercats emisors.

Galeria d'imatges

la_foto_2.JPG
la_foto_2.JPG

Document Actions