Saltar al contingut Saltar a la navegació Saltar a la cerca

Portal toolbar

Notícies

Salou torna satisfeta després de la promoció realitzada als Urals i a Sibèria

Al llarg de deu dies la capital de la Costa Daurada ha mostrat els seus encants en un roadshow junt amb turisme de la Costa Daurada, PortAventura i empresariat

dijous 21 febrer 2013

Salou ha tornat després d'una important promoció turística realitzada als Urals i a la Sibèria de la mà amb el touroperador Tez Tour i el Patronat de Turisme de la Diputació de  Tarragona a més de PortAventura i una nodrida representació d’empresaris de Salou i del territori. Al llarg dels deu dies de ruta han visitat fins a sis ciutats Perm; Tiumén; Txeliàbinsk; Iekaterinburg; Novosibirsk i Ufà. A cada una d'elles s'han explicat els encants del municipi en una feina de divulgació dels actius i el patrimoni de la Costa Daurada i de la seva capital amb un ampli abast ja que s'han reunit més de 400 agents de viatge de la xarxa de l’operador turístic rus Tez Tour. 

"És per nosaltres d'especial importància recordar que aquesta acció té un sentit molt clar: reforçar la captació de nous mercats no tant explotats com el de la capital i tenint present que a Rússia hi ha grans ciutats de més d'un milió d'habitants i on sobretot destaca un fet per damunt de tot: els vols directes amb Barcelona". I es que com ha explicat el regidor de Turisme de Salou, en aquestes ciutats, de maig a octubre es reserven fins a 1.500 places de vols setmanals directes a l'aeroport del Prat de Llobregat. “Hem constatat de primera mà en aquest roadshow el gran potencial d’aquestes ciutats, totes elles grans urbs amb un creixement econòmic molt important marcat pels seus recursos energètics”, ha afirmat.

Amb la presència de Salou en aquest esdeveniment “volem deixar palès el nostre interès per seguir aprofundint en aquests mercats emergents i amb les accions conjuntes amb altres institucions, administracions, l’empresa privada i molt especialment amb PortAventura com a motor turístic indiscutible en el territori”.

Cal recordar que durant l'any passat Tez Tour va portar a la Costa Daurada uns 60.000 visitants; per tant, consolidant-se com un operador turístic important per a la zona amb una important quota de mercat ja que durant el 2012, els russos que van visitar la Costa Daurada van ser uns 350.000, amb una estada mitjana d'onze dies i mig, molt superior a la mitjana general creixement d'altres mercats, especialment el rus que, a mesura que passen els anys, continua creixent amb xifres molt significatives.

Galeria d'imatges

IMG_2970.JPG
IMG_2877.JPG
IMG_2877.JPG
IMG_2970.JPG

Document Actions