Saltar al contingut Saltar a la navegació Saltar a la cerca

Portal toolbar

Notícies

La capital de la Costa Daurada es promociona a sis capitals russes dels Urals i Sibèria de la mà de Tez Tour

El Patronat de Turisme de Salou, empresaris locals i junt amb Turisme de la Costa Daurada busquen obrir un espai promocional a ciutats que compten amb vols directes amb Barcelona

divendres 08 febrer 2013

Salou inicia aquest dilluns un ‘road show’ per Rússia amb accions a Perm; Tiumén; Txeliàbinsk; Iekaterinburg; Novosibirsk i Ufà  conjuntament amb el touroperador Tez Tour i amb el Patronat de Turisme de la Diputació de  Tarragona; a més d’una nodrida representació d’empresaris de Salou i del territori  i també amb la presència de PortAventura. De fet, conflueixen en aquesta important acció promocional 4r Hotels; Ohtels!; Grup Reside; Medplaya; Best Hotels; Group Palas a més de Tryp Port Cambrils.

En aquest ‘road show’, com explicava el regidor Benet Presas es pretenen unir esforços  per promocionar el territori, els municipis i sobretot de la mà dels empresaris locals per tal de mostrar els encants de la zona de la Costa Daurada en aquest mercat tant potent com és el rus. “Des de Salou hem volgut participar d’una forma molt activa ja que és prioritari generar més i millors fluxos amb aquest mercat i sobretot elevar el grau de coneixement de Salou ja que som un una destinació preferent i amb un potencial molt important”, apunta el regidor Benet Presas. I és que l’acció promocional que s’ha dissenyat fa un èmfasi especial en àrees urbanes i les seves conurbacions industrials però a més, totes elles compten amb vols directes setmanals cap a Barcelona amb capacitat de fins a 500 places.

Amb la presència en aquest esdeveniment Salou aposta per una clara interacció entre empresaris; el TTOO Tez Tour, a més dels diversos hotels participants –que representen el 70% dels llits de Salou- i juntament amb PortAventura i altres organismes oficials com la Diputació i els ajuntaments. “Unir sinergies és important tant amb el sector públic com amb el privat. Cal donar tot el suport als empresaris de la zona en aquestes accions de promoció que organitza un dels touroperadors russos més importants en aquestes sis presentacions i on, la nostra acció, és  una de les primeres ja que els nostres competidors encara no han treballat la zona”, insistia. “L’aposta que fan sectors públics i privats i la turoperació per la nostra destinació pot convertir-se en una oportunitat que no podem deixar escapar amb aquest mercat que any rere any creix de manera substancial i,en el que Salou, hi té un gran pol d’atracció”.

Cal recordar que no és la primera vegada que Salou dóna suport a una acció d’aquestes característiques ja que al 2007 conjuntament amb Tez Tour es va emprendre un viatge promocional per les ciutats de Riga, Vilnius i Kaunas; mentre que a l’any 2010  es va dur a terme una promoció i una presentació de Salou al mercat ucraïnès, concretament a Kiev; al 2011 es va repetir l’acció a les ciutats del Bàltic i l’any passat es va fer a Rostov del Don, Samara, Kazan i San Petersburg.

 

Document Actions