Saltar al contingut Saltar a la navegació Saltar a la cerca

Portal toolbar

Notícies

Salou busca reforçar el turisme de proximitat a la fira de Barcelona

L’alcalde i el regidor de Turisme s’han desplaçat a l’esdeveniment i preveuen fer algun tipus d’acció per reforçar el mercat britànic

divendres 19 abril 2013

Aquest matí s’ha inaugurat el Saló Internacional de Turisme a Catalunya (SITC) amb la presència de Salou -entre d’altres Patronats- dins el córner de la Costa Daurada.  L’alcalde de Salou, Pere Granados i el regidor de Turisme, Benet Presas, han estat presents en aquesta fira que se celebra al recinte firal de Barcelona i per on l’edició del 2012 van passar prop de 200.000 persones entre visitants i professionals. Salou, amb la seva presència busca posicionar-se al mercat com una destinació d’escapada, de proximitat però també per estrènyer relacions amb el turisme britànic. En aquest sentit, en el decurs de la trobada amb el director de l’Agència Catalana de Turisme al Regne Unit, Vicenç Capdevila, s’ha parlat de la idoneïtat de reforçar el mercat britànic amb alguna acció conjunta que promocioni la capital de la Costa Daurada. “El britànic és un mercat molt important per Salou, de fet, un 20% del total dels visitants que té el municipi provenen del Regne Unit, essent el primer mercat emissor estranger que ens visita tot i que en algun mes puntual el supera el rus”, ha comentat el batlle. A més, Irlanda, amb un 3% de turisme és un mercat més reduït per percentatge total però que sí manifesta una elevada fidelització cap a la nostra destinació sent un pol d’atracció indiscutible. De fet, segons les enquestes de l’observatori de la Fundació d’Estudis Turístics de la Costa Daurada els britànics valoren amb un 4,9 sobre 5 la nostra destinació.

Per la seva part, el regidor de Turisme, Benet Presas, també ha reflexionat en aquest context de la importància de mantenir el nom de Salou als mercats més propers amb destinacions d’origen com les Terres de Lleida o la  Catalunya central, on de fet, ja s’està incidint en diverses campanyes publicitàries a mitjans entre l’abril i el maig; així com –passat l’estiu- per la segona quinzena de setembre i octubre. “La setmana Santa ha estat enguany molt prematura i fins a l’inici de la temporada alta hi ha molts dies. Això ens porta a insistir en la nostra destinació com a molt adient per la proximitat d’una escapada a una hora de cotxe de Lleida o Barcelona”.

Galeria d'imatges

fira_bcn.JPG
fira_bcn.JPG

Document Actions