Saltar al contingut Saltar a la navegació Saltar a la cerca

Portal toolbar

Notícies

L’OAC inicia la tramitació de sol·licituds i reclamacions d’impostos municipals

Es pretén agilitar i facilitar als ciutadans les qüestions relacionades amb els impostos i taxes

dimecres 31 març 2010

L’Ajuntament de Salou ha posat en marcha uns nous procediments per tal d’agilitzar els tràmits tributaris. Aquests són fruit de les actuacions prèvies de coordinació entre el Servei de Gestió Tributària i l’oficina de l’OAC. Així l’OAC començarà a tramitar tots aquells procediments tributaris de nivell bàsic, des d’aquesta setmana. Segons el Regidor de Gestió Econòmica, Jesús Barragán, “el que volem es donar un major servei i agilitar els tràmits als ciutadans per tal de fer-los la vida més fàcil”.

Les diverses actuacions que es podran realitzar a través d’aquest nou organisme van des de la resolució de sol·licituds o reclamacions en matèria tributària sobre l’impost sobre vehicles de tracció mecànica, taxa de recollida de residus, locals comercials, guals, impost d’activitats econòmiques i altres taxes. A més també es podran gestionar les baixes definitives de vehicles, bonificar l’impost sobre vehicles de tracció mecànica per vehicles amb una antiguitat de 25 o més anys, fer peticions d’hora per realitzar informe d’inspecció fiscal i la carta de pagament, entre d’altres. També des de l’OAC es tramitarà qualsevol tipus d’informació tributària que el ciutadà sol·liciti.

Cal recordar que el ciutadà que a través de la web municipal i de l’Oficina virtual també pot tramitar les sol·licituds i reclamacions en matèria tributària, i a la vegada té al seu abast la informació d’altres procediments en matèria tributària.

Document Actions