Saltar al contingut Saltar a la navegació Saltar a la cerca

Portal toolbar

Notícies

El Patronat de Turisme de Salou presenta la seva oferta a la Fira MITT de Moscou

L’alcalde de Salou donarà a conèixer el projecte de turisme esportiu amb les corresponents infraestructures que es projectaran al municipi

dimarts 15 març 2011

La delegació del Patronat de Turisme de Salou ha arribat avui a una de les fires més importants d’Europa, la MITT de Moscou on estarà present des d’avui fins el dissabte 19 de març. L’alcalde de Salou, Pere Granados juntament amb el regidor de turisme Alberto del Hierro  i altres membres del Patronat assisteixen a la Fira per promocionar Salou en l’escenari internacional i en concret en el mercat rus així com per donar suport als empresaris de la ciutat en la presentació de la seva oferta de qualitat. Aquesta fira va enregistrar 79.850 visitants durant l’any 2010, el 74% dels quals eren professionals del sector.

El Patronat de Turisme de Salou estarà situat a l’Stand de Catalunya, concretament al còrner dels  Patronats de Turisme Costa Daurada de la Diputació de Tarragona, els Patronats de Cambrils,  Reus, Vila-seca i Tarragona.  La representació de Salou realitzarà nombroses entrevistes de la ma del Patronat  de Costa Daurada així com una reunió amb el Director Tourspain, Félix de Paz Garcia.

Demà, l’alcalde de Salou, Pere Granados i el regidor de Turisme, Alberto del Hierro realitzaran una presentació davant de touroperadors i periodistes internacionals com a municipi acreditat i consolidat com a destinació familiar. L’alcalde de Salou donarà a conèixer el projecte de turisme esportiu amb les corresponents infraestructures que es projectaran al municipi pròximament com la Ciutat Esportiva al Sector 03 i la iniviativa privada al Vial del Cavet amb set camps de futbol.

MITT és la fira del sector turístic més important de Rússia. Amb més de 3.000 empreses participants i més de 185 destinacions, és un punt de trobada clau per la indústria i dona l'oportunitat de reunir-se amb clients per tal de promocionar destinacions turístiques. Acull visitants i professionals del sector turístic. El 2010, l'esdeveniment va registrar 79.850 visitants, el 74% dels quals eren professionals del sector. Com que la demanda creix i el poder adquisitiu dels turistes russos es fa més conegut, la popularitat de l'esdeveniment ha continuat augmentant.

Document Actions