Saltar al contingut Saltar a la navegació Saltar a la cerca

Portal toolbar

Notícies

El TTOO Natalie Tours presenta els atractius de la Costa Daurada a 130 directors d’agències de viatge d’Ucraïna

Salou ha mostrat aquest migdia al congrés els encants de la destinació turística. Les perspectives apunten a que es doblarà el flux de visitants d’aquest país en un any

dimecres 11 abril 2012

El primer congrés anual de Natalie Tours Ucraïna ha arrancat aquest matí amb la presentació dels atractius de la Costa Daurada als 130 directors d’agències de viatge que conformen el contingent de persones que assisteixen a la trobada que finalitzarà aquest dissabte i que combina sessions de conferències i viatges de coneixement de territori. La taula presidencial ha comptat amb Natalia Vorobieva, directora general de la companyia i Vladimir Vorobiev, President  del grup de companyies Natalie Tours; a més d’una representació de Turisme de Catalunya a través del Director de l’Agència Catalana de Turisme per als països de l’Est, Josep Mª Perramon. Els regidors de turisme de Salou, Benet Presas; de Vila-seca la Pineda Xavier Graset i de Cambrils, Xavier Martí junt amb una representació de Turisme de la Diputació han ofert una visió àmplia de què és aquest territori i dels atractius que hi poden trobar els potencials clients d’aquesta antiga república de la unió soviètica.

El regidor de turisme de Salou, Benet Presas, ha destacat en la presentació de Salou com a marca  que “és un potent complex vacacional d'oci i de lleure, equipat amb serveis i instal·lacions turístiques ben adaptades i de gran qualitat, on destaquen els sectors de l'allotjament, la restauració i el comerç; dins un marc i un entorn urbà ordenat, acurat i amable. Un conjunt que li ha reconegut a Salou la qualificació i la marca de primera destinació en turisme familiar”; a més de la gran oferta de platges i cales també ha recordat que “som la primera marca i destinació de Catalunya especialitzada en turisme familiar, que rep més de dos milions de visitants, i on l'índex de fidelització d’un 80% demostra un alt nivell de satisfacció; estem treballant també en nous reptes, incorporant en el nostre producte una millor gestió i una oferta d'alternatives especialitzades d'oci en l'àmbit de l'esport, l'exercici físic i la salut, que aportaran noves experiències i motivacions per atraure el client”.

En aquest primer congrés de NT Ucraïna que se celebra a la Costa Daurada els agents de viatge també coneixeran el territori amb una visita a cada un dels municipis receptors; però també visitant  PortAventura i Barcelona com a pols indiscutibles d’atracció.

El TTOO Natalie Tours, líder en el sector turístic dins el mercat rus, mou el 41% dels turistes que arriben a Espanya procedents d’aquest mercat. Aquest 2012, segons Joan Pascual, Director General de NT Incoming s’espera incrementar aquesta xifra d’un 30% mentre que pel que fa al mercat ucraïnès, aquest TTOO mou el 70% d’aquest mercat que espera augmentar d’un 100% les xifres d’arribada de contingents al nostre país situant-se prop de les 30.000 persones. El perfil del visitant d’Ucraïna té un marcat caràcter familiar (amb un 65%) i un 35% d’aquests comença a ser repetidor de la nostra destinació en les seves vacances. Pel que fa a la seva estada mitjana és d’11,5 dies i amb uns 1.700 euros de despesa en aquest període per adult; per tant unes xifres notablement superiors a les d’altres mercats. Aquest previsible augment, es deu en bona part, a la bona situació econòmica de les ciutats d’Ucraïna; l’articulació de més i millors connexions aèries i també a l’agilització dels visats.

Galeria d'imatges

de_familia.JPG
taula_presidencial.JPG
amb_els_regidors.JPG
taula_presidencial.JPG
amb_els_regidors.JPG
de_familia.JPG

Document Actions