Incorporació a l'escola al llarg del curs
Un cop s'ha iniciat el curs els alumnes només podran canviar d'escola si:
- hi ha un canvi de domicili que comporti un canvi de municipi de residència
- alumnat no escolaritzat a Catalunya
- altres circumstàncies excepcionals
Aquesta petició d'escolarització s'haurà de tramitar a través de l'OME en formulari electrònic (amb identificació digital) o en suport informàtic.
Documents a presentar per la matrícula viva (durant el curs escolar):
- S'ha d'estar empadronat al municipi de Salou.
- Formulari de matriculació electrònic (amb identificació digital) o en suport informàtic.
- DNI, NIE, passaport o altres documents d'identitat del pare, mare o tutor/a guardador/a de fet.
- Llibre de família o altres documents relatius a la filiació (la guarda i custòdia s'han d'acreditar amb el conveni regulador de la separació o del divorci).
- Carnet de vacunacions.
- Targeta sanitària individual (TSI).
- Certificat d'estudis de l'últim curs fet.
Aquestes mesures es regulen segons el Decret 75/2007 de 27 de març, de la Generalitat de Catalunya.